Friday, April 24, 2009

Testtömegindex Kalkulátor



 Kalóriatáblázat - Energia - Fehérje - Zsír - Szénhidrát - Rost
A 26 feletti érték  számít tulsúlynak
1. nap

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor
Ebéd: 2 kemény tojás
Vacsora: 1 nagy szelet marhahús (250 gramm), extraszűz olívaolajjal és citrommal ízesítve

2. nap

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor
Ebéd: 1 nagy szelet sovány sonka vagy 8 - 10 db előszeletelt soka, 1 bögre natúr joghurt
Vacsora: 1 nagy szelet marhahús (250 gramm), extraszűz olívaolajjal és citrommal ízesítve

3. nap

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor
Ebéd: 2 kemény tojás, 1 nagy szelet sovány sonka vagy 8 - 10 db előszeletelt soka, saláta
Vacsora: főtt zeller, 1 db paradicsom, 1 db gyümölcs

4. nap

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós
Ebéd: 1 liter dzsúsz, 1 bögre natúr joghurt
Vacsora: 1 kemény tojás, 1 reszelt sárgarépa, 1 kis adag túró

5. nap

Reggeli: 1 nagy sárgarépa reszelve, citrommal ízesítve
Ebéd: 1 nagy szelet tonhal citrommal és kiskanálnyi zsírszegény vajjal ízesítve
Vacsora: 1 nagy szelet marhahús (250 gramm), extraszűz olívaolajjal és citrommal ízesítve

6. nap

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós
Ebéd: 2 kemény tojás, 1 vékony szelet pirítós
Vacsora: grillcsirke extraszűz olívaolajjal és citrommal ízesítve

7. nap

Reggeli: 1 csésze cukor nélküli tea
Ebéd: semmi!
Vacsora: grillezett bárány- vagy marhahússzelet (250 gramm), friss gyümölcssaláta

8. nap
Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós
Ebéd: 2 kemény tojás, 1 nagy szelet sovány sonka vagy 8 - 10 db előszeletelt soka, saláta
Vacsora: főtt zeller, 1 db paradicsom, 1 db gyümölcs
9. nap

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor
Ebéd: 1 nagy szelet sovány sonka vagy 8 - 10 db előszeletelt soka, 1 bögre natúr joghurt
Vacsora: 1 nagy szelet marhahús (250 gramm), extraszűz olívaolajjal és citrommal ízesítve, 1 db gyümölcs

10. nap

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós
Ebéd: 2 kemény tojás, 1 nagy szelet sovány sonka vagy 8 - 10 db előszeletelt soka, saláta
Vacsora: főtt zeller, 1 db paradicsom, 1 db gyümölcs

11. nap

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós
Ebéd: 1 liter dzsúsz, 1 bögre natúr joghurt
Vacsora: 1 kemény tojás, 1 reszelt sárgarépa, 1 kis adag túró

12. nap

Reggeli: 1 nagy sárgarépa reszelve, citrommal ízesítve
Ebéd: 1 nagy szelet tonhal citrommal és kiskanálnyi zsírszegény vajjal ízesítve
Vacsora: 1 nagy szelet marhahús (250 gramm), saláta, főtt zeller

13. nap

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós
Ebéd: 2 kemény tojás, 1 db reszelt sárgarépa
Vacsora: grillcsirke extraszűz olívaolajjal és citrommal ízesítve

;;